marți, 8 februarie 2011

Cati mai trebuie.. ?



Cinci ortaci de la mina Uricani au pierit sâmbată în urma unei explozii produsă în subteran. Toţi erau în floarea vârstei, căsătoriţi, iar dispariţia lor a lasat în urmă copii fără taţi şi familii înlăcrimate, cuprinse de deznădejde. Tragedia a avut loc sâmbată, în jurul orei 15.

Sursa: zvj.ro 

E păcat, se întamplă din nou şi se întamplă tot aici. În ultimele 3 zile am urmărit toate posturile importante de ştiri din ţară şi am văzut multe lucruri pe care nu le inţeleg. Am înţeles doar durerea acelor oamenii care şi-au pierdut apropiaţii şi am mai înţeles mineri care îşi plâng ortacii (chiar am vazut unul, şi e cam ciudat să vezi un om care este atât de puternic încât poate muta munţii din loc la propriu ... să plângă).
Ce nu am înţeles este de ce unele televiziuni pur şi simplu au ignorat subiectul sau l-au prezentat doar ca şi o rubrică de meteo (pentru ei era mai importantă revolta din Egipt).
Nu am mai înţeles aceii miniştri care au venit în Vale au profitat de ocazie pentru a-şi mări capitalul de imagine. Tot ce trebuia făcut au făcut oamenii de aici, oamenii care sunt pregătiţi pentru astfel de situaţii. Nu cred că avem nevoie de ei în momentul în care mor oamenii, avem nevoie de ei înainte.
Nu am înţeles de ce unii dintre politicienii repetau ca o moară stricată faptul că ei sunt de aici, că au rude care au lucrat în mina, şi ei ştiu cum e să îţi plece cineva la lucru şi să nu ştii dacă se mai întoarce. Răspunsul corect este că noi ştim, ei nu ştiu şi chiar dacă au ştiut cândva, au uitat.
Nu am înţeles de ce acel domn de la CNH,se minţea singur, spunând că în mină totul e perfect iar echipamentele de lucru sunt de ultimă generaţie.
Nu înţeleg de ce la o televiziune Uricaniul a fost pus pe hartă între Haţeg şi Băniţa.

Nu înteleg multe lucruri dar aşa nu se mai poate continua. Avem două posibilităţi : stăm şi plângem în întuneric, sau ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu